Sunday, June 21, 2009

Hari ni merupakan sejarah dalam kehidupan aku selama bbrapa tahun ni. Keluar outing lambat sgt2. Malam tadi mata aku tak boleh terkatup rapat, entahlah.. mungkin suasana pembelajaran yang memaksa aku untuk tidur lambat, berjaga sampai tiga empat pagi memang menjadi kesukaan aku, walaupun tak dipenuhkan sebaiknya dgn studi studi, ape je aku buat malam tadi, ronggeng2 jap, makan maggi, maen ragbi dlm bilik, dgr2 lagu...

Nak tahu tak, akhir2 ni aku sgt2 berubah, lepas dpt result yg x seberapa tu, semua orang start push aq, aku anggap ni peluang terakhir untuk aku berubah, kalau aq x boleh buat, punah lah..
Cuti hari tu, aku bnyk hbiskn masa kt rmah, wt omwek yg mmbencikan tu, di samping stadi skit2,... x, byak...
Aaaaahhhhh!!!!
Kenapa aku terdesak sangat nih..

AAAAHHHH, topik lain lah...
.
Kat kem BTN hari tu, aku trpaksa merana dkt segamat tu disumbatkan kepala otak aku dengan politik yg membencikan yg ntah ape ape, serabut... Aku tak nafi memang bagus, cuma minat aq dlm politik memang tak seberapa je.. entah2 menteri pelajaran pon aku tak tahu... menteri besar johor apatah lagi, ntah aku tngh takde modal ni...
Aku agak terkilan hari tu sebab x dpt amek address blog fasi aq, sumpah aku suka gila cara dia cakap, benda2 yg selama ni aq x prnh tau psl sejarah pembangunan mlysia, dlm buku sejarah pun x mungkin ada fakta2 yg dorang kluarkan tu...

Emm mlm tadi pas ronggeng2 ngn member2, aq trkenang mse zmn menengah bwh, wktu tu mentah sgt, bnyk sgt benda2 bes y aku dah buat ngn dorang, sume bes2.. Ok lah,nak bagitau, aku rindu sgt member2 sekolah lama lah, korang bes sesangat... EMm aku merepek lagi..
Mungkin sbb aq bru bgun pkul sebelas tadi, kepala still lg senoneng, oklah.. nak g stdi...
Pejadahnya skema sgt lg aq ni..