Friday, July 3, 2009

PLKN

Sumpah aku nak hantuk kepala kat dinding berpuluh puluh kali. Nak tau kenapa. Aku terkena PLKN lah!! Dah nak nangis dah nih, tapi tahan je lah.. haha mati2 ingat tak dapat, balik2 maen takraw peluh peluh naik dorm, budak ni menyalak nyalak.. WOi!! Aku kena!!! ape yang kenanya.. time tu plak member aku seorang ni baru je menjerit!! Aku bace mesej dy.dia dapat PLKN!! haha aku tergelak. Check aku punya.. nah TAHNIAH Muhammad Ilyas Bin Zainal anda diterima untuk mengikuti program PLKN siri ke 7.. Sumpah kelu gila lidah
Malam itu aku tak boleh lelap..haha.. tak sangka semuanya jadi macam ni... Kelas aku 7 orang dapat, sume muka2 tak relalah.. kena down jep ngan budak2 nih.. nyalak2 lagu PLKN buat ape..
Kol mak, fuh lagi dia suka aku dapat... katanya 3 bulan tu bolehlah dipenuhi dengan aktiviti2 berfaedah.. Haha aku dah plan nak ambik license, lepak kat rumah macam orang gila, tapi sumenye hancur bedebur..
Aku cukup pelik, abang aku baru jek kene, tetiba takde angin takde ribut aku pulak dapat.. Memang betul lah select random, takde guna pun aku masuk itu ini..
Oklah aku harap benda ni tak jadi bebanan untuk aku, just keep going on.
Tapi i've to wear cap mase nak amek result nanti huhu

5 comments:

aina syaqilah said...

wahahaha kene plkn
hadapinya dengan tabah !
ehh knp smue org tk suke plkn ni
i nk sgt pegi tahu tak
heheh

aina said...

releks r wey.
gerenti ko kuar plkn nnti terus macho
haha !

Anonymous said...

hahaahahaaa
tahniahhhhh:DDD

nasib baik ta dpt ohhh
best2

-fariha

yzdz said...

hahah.lek wet
aku kena gak!

THALHAH said...

bes doe plkn..seyes