Sunday, May 24, 2009

ceritera

ah, aku still lg penat, nak type ni pon x larat, tapi fikir2 balik, dah dekat 2 bulan aku x update.. ape gunanya aku ade blog?? ntah lah, minat aku dah mula luntur, cam dah malas..
kelmarin dan semalam, skul aku buat football interclass, cam gile penat walaupun kalah, kaki aku rasa cam nak tercabut jep, lecet sana sini, aku dah lama tinggalkan game ni, sbb ketiadaan player, aku jadi bidan terjun lah..
i've nothing to said in this entry.. haha
sorry aq dah x jadi pemblogger tegar..
aq x sabau nak balik rumah, minggu ni trpaksa join program biro tatanegara, kena balik lambat sikit hadui.. ada ura2 mengatakan kalau pergi BTN, PLKN ada chance nak lepas.. ntahlah..
i just can't wait 4 de oliday!!!!!!
AAAAAAAHHHHHH!!!!!!

1 comment:

aina said...

program biro tatanegara?
apa tu?
haha.
sian kau.
takpe2.
oliday nnti rehat la puas2 ye:)