Saturday, April 4, 2009

malang yang tidak seberapa

Hari hari aku akan mengeluh ttg kakiku yg x berapa nk elok nih..Nak tau sbb pe, baru2 ni ade tournament hoki lar, jatuh atas terve, halamak.. pedih siihhh, sumpah.. men satu game je out of 4. x menang, ref bious abes, nenek dia tak ajar dia mengerefkan game dgn baik, tu psl jadi mcm tu..
Nak djdikan cerita, aku agak tersiksa sedikit lah, boleh berjalan tp klau nak smyg, ssh cket.. x bleh bend abes, nnt rse mcm tulang lutut ni menekan, tp so far x serious sgt, mybe akan heal sikit sikit.. Dan bru ni ada ujiantara, mnyksikan aq cuma dpt1 point, dpd 6.. aq lontar peluru jep, x lari, nnt trcabut plak kang...
Aku menganggap suma ni balasan tuhan kepada aku kowt,aku jrg turun surau, kdg2 full package, 5 waktu di dorm haha,
Jumaat semalam aq bengang sungguh, time 2 aq ttdo kat phimpunan, letih kawad smpai 1 pagi, ttbe kena panggil naik pentas, terangkan balik pipp(pelan induk pembngunn pnddkan) yg ckgu pnjg lebar explain mse aq tngh mahsyuk tdo tu.. haha dan aq gagal menjawab 6 point tu dgn smpurna.. malu?? x lah.. skurng kurangnya da bleh biasakan diri dpn audiens, sbb mnggu dpn aq kna bicara pemimpin lahh..
kna diri kat depn, kena bg talk psl smething, tp hafal teks lah, lau x gelabah lah aq kat depan tuh. Aku x nak jd cam fom 4 baru ni, gegel kat dpn, x leh kluarkn suara terus, aq nk prepare sebaik baiknya..
Nak tau aq bg talk psl pe??
Psl blog... Xtually aq tjmpa mklmat psl blog kt mjlh dwn siswa, tgerak lak hatiku utk berbicara mengenainya... akan ckp psl benefits of blogging.. ye ke bwk benefit?? ntah.. xpsti.. adddicted adalah.. smetimes..
okeh, minggu dpn lg bzi, xde kt skul for a week, kem jpa, yg pnyalah ssh nak trpilih utk jd skuad elit, aq dah 2 kli pnyingkiran, last2 dpt jgk, sbb fit?? ntah, x kot.. x mungkin, haha

1 comment:

Anonymous said...

smart ar wit...