Sunday, September 6, 2009

Lantak kau lah

ohoh puasa membuatkan malas nak outing, bukan, alasan terbaik adalah bangun selewat jam 10. angkara layan friendly England Slovenia, menyesal ouh.. Patut ngadap buku Bio(kasted) malam td, rsult bio untuk trial sbp dah lah macam sampah.. Buleh pulak nak berfoye foye hhu Emm btw, dah blajar dpd kesilapan, kau kena tabah lah sikit.. 2 papers more, lepas itu akan beronggengan hinggga ke raya.. Oups raya. No mood. Makan rendang dan lemang diselang selikan dengan tujahan bertubi tubi oleh akak dan abang.. Apa itu synaptic cleft?? Explain the formation of ovum and sperm, ouh.. nak mati. umm it's for my sake.. tak kisah lahh.. Hurin lahh!!(bak kata zaki yang menyamakan nama syahurin dgn....) Maaf kerana melibatkan kamu berdua dalam posting entah apa2 ini..

Emm aku still lagi kempunan untuk berbuka puasa dengan family.. Dengan adanya program perkampungan ilmu nih, musnah harapan untuk melepak2 kat rumah, bersahur tanpa menggosok gigi huhu.. 3 hari, tak puas..



ops!! ini bukan aku
aku cuma meginginkan kesedaran yang masih belum wujud dalam diri..
Guess what.

Buka terlalu melampau lampau membuatkan perutku bisa jadi seperti ini. Aku mlas riadah sejak akhir2 ini, dan petangku dibazirkan dengan tidur, tidur dan juga tidur, tiada yang lain.. Got 3 more days, lepas tuh table ping pong aku conquer, satu padang bola aku punya hhu. Tadelah.. aq dah mula rindu nak riadah.. Sejak dua menjak trial nih, aku banyak menghabiskan masa di dorm bljar itu ini, tapi sebentar sahaja, selepas itu lentok, berjalan ke angkasa lepas..

Ukeh2, gudluck kepada rakan2 yang turut sama menghenyak kepala untuk menghadapi trial Spm, just keep pushing on, the same goes tu me owh

terima kasih akak cc SASER yang bukak cc di pagi buta nih, RM 5 aku tak melayang begitu shja.. trimas akak hhu