Thursday, August 20, 2009

Kemeriahan dalam Kepenatan


weh2, chemistry habis, sumpah penyol kepala mengadap kertas belacan trial sbp dan ngri smbilan, ntah tidak ketahui apa yg telah dijawab, petang ini akan tidur seperti kanak kanak kecil lagaknya

untuk pertama kalinya dalam sejarah hidupkuh menoyolkan diri tapi terpaksa, paper 3 bio huhu
tapi akan kusesali perkara ini, berjanji tak akan buat lagi..

haha hari tu sbb desperate lah..

membaling baling kertas ke meja sebelah..

emm apapun test dah sbp dah habis, result belakang cerita

Aku menjerit setelah kimia habis petang tadi sambil berlari ke arah cc,

Bukan apa, esok balik dan aku tak berpeluang untuk mengonline diri lg..

Kenapa?? jangan ditanya, telah dipotong wayar internet kerana mls belajar. telah dimentionkan dahulu kan..

Apapun esok balik dan mask masih belum dibeli..

tak tahu, H1N1 kat sini dah melambak lambak, takut jugak emm esokkeluar sekolah dan terus berlari naik ke dalam bas Plusliner yang sejuknya seperti aircond kapal terbang

Esok menjammingkan diri bersama rakan(nazri) especially yng terberia beria mengajak aku ke kancah ini , cabut awal dan puasalah di samping menerawihkan diri 23 rakaat setiap malam.. tidak, 8 sahaja.. hhuhuhu

Sori saya berbahasa baku untuk posting ini..


5 comments:

si juliet said...

ya.
trial jpns susah nak mati!
saya mengalami tekanan perasaan menjawab kertas sejarah!
HAHA

Anonymous said...

sawet = monyet
hehehe
gurauan semata...

fariha said...

trials susahhhh!
bio?
korg ta dpt skop bio ehh?

Madridista Malaysia said...

nyet
posting yg menarik
teruskan usaha anda

ilyas said...

kasted lh san..
no nyet anymore k huhu